Startar: 21/05 20:00
Slutar: 21/05 21:00

Föreningen i fokus – Kanotuthyrning
Den här gången riktar vi strålkastarljuset på kanotuthyrning. Vi fortsätter den uppskattade webbinarieserien ”Föreningen i fokus” med att lyfta hur föreningen kan nyttja sina kanoter, locka besökare och kanske nya medlemmar till föreningen och samtidigt få en viktig inkomstkälla. Vi kommer bland annat prata om hur föreningen kan komma igång med uthyrning, vad man behöver tänka på, marknadsföring och möjligheten att bli en Godkänd Kanotcentral. Precis som vid tidigare tillfällen så kommer det att finnas möjlighet att inspireras av andra föreningar som gjort bra saker, dela erfarenheter med varandra och kanske få med er lite nya idéer till föreningen.
Datum
Torsdag den 21 maj kl. 20.00–21.00
Länk till webbinariet
Föreningen i fokus – bli kanotcentral? | Mötesanslutning | Microsoft Teams
Tidigare webbinarier i serien
Föreningen i fokus har tidigare haft två webbinarier, det första om att rekrytera och behålla ideella, det andra lyfte anläggningsstöd och möjligheter att utveckla föreningens anläggning, inköp av utrustning etc.
- Föreningen i fokus – Att engagera och motivera ideella ledare
- Föreningen i fokus – Anläggningen
- Föreningen i fokus – Kanotskolan
Presentationer och inspelningar från dessa finns att ta del av genom att maila: asa.andersson@kanot.com