Svenska Kanotförbundet

Dags att skicka in årsrapport för 2022

Varje år ska föreningar skicka in en "Årsrapport" till Svenska Kanotförbundet och nu finns 2022 års rapport tillgänglig via föreningens IdrottOnline-sida. Årsrapporten ska vara inskickad senast 31 januari 2023.

Det finns många fördelar med att vara ansluten till Svenska Kanotförbundet, men dessa följer även en del skyldigheter. En av dessa är att skicka in en årsrapport till förbundet.
I årsrapporten passar vi på att ställa lite frågor, bland annat för att vi ska kunna följa trender och utveckling på olika områden. Vissa frågor syftar till att vi på förbundet ska få input på hur vi ska jobba med vissa frågor och hur vi ska rikta stöd. Andra frågor är av rent administrativ karaktär som till exempel vikten av vi på förbundet alltid har uppdaterade fakturaadresser till föreningarna.

Mer information

Ni hittar mer information, vilka frågor som vi vill ha svar på i årsrapporten och hur ni skickar in den hittar ni här.

Publicerad: 2022-12-22

Senast uppdaterad: 2022-12-22

Författare: Helene Ripa

OM OSS
Svenska Kanotförbundet har sedan 1904 organiserat svensk kanot. Idag har SKF 121 föreningar och runt 78 Godkända Kanotcentraler. Vi finns från Kiruna i norr till Malmö i söder. Ni som paddlar finns även på andra ställen i Sverige, men vi för din talan – oavsett om du är medlem eller inte.

Svenska Kanotförbundet
Såningsvägen 1